Pan Komentarzek Pan Komentarzek
364
BLOG

Coryllus nas "terroryzuje".

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 1

Milenium:"Nie znasz sprawy, to się nie wypowiadaj."
Wszyscy znają. Szantażował swoich komentatorów, ze odejdzie jeśli jego książki nie kupią, którą wcześniej za friko opublikował na blogu.
Takie coś, to tylko w S24 :)

Pawile: Gdy grzecznie zapytałem, czy pisząc Salonie24 też mam prawo wklejać swoje reklamy i czy to jest etyczne, oraz czy mogę powołać się na precedens Coryllusa, gdyby mi ktoś zabraniał, tenże luminarz blogowania wpierw wylał na mnie kubeł pomyj, a następnie zabronił pojawiać się na swym poletku.

 Z takimi przykrymi komentarzami spotkałem się pod moją wczorajszą notką, która wywołał oburzenie. Nie wiem dlaczego, przecież chociaż bloger z PiSem nie musi być osobą, która jest  normalna...

Odniosłem wrażenie że bloger coryllus nas terroryzuje.

Zgadzacie się ze mną?

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka