Pan Komentarzek Pan Komentarzek
436
BLOG

Ratujcie się! Nadciąga uPOlitycznienie salonu!

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Rozmaitości Obserwuj notkę 12

 

Napisałem tą notkę teraz bo boję się , że już nie będę mógł pisać przez moderacje Jankego.

Janke:Informuję, ze wkrótce wprowadzimy filtry, które spowodują, że niemal zupełnie wycofamy się z moderacji komentarzy ale dostęp do treści agresywnych, obrażających innych będzie utrudniony, choć możliwy dla amatorów takich treści. Oczywiście usłyszę od niektórych z komentatorów lubiących swawolić, że jestem cenzorem, ale trudno, tak mój los. Chcemy aby Salon24 był miejscem poważnej dyskusji a nie nawalanki.                   Jest mi bardzo smutno że do tego dochodzi na tak porządnej stronie publicystów a ciekaw jestem czy też będzie utrudniony dostęp do bloga Janusza Palikota panie Janke.

Janke:Mamy coraz więcej sygnałów, że to bardzo przeszkadza piszącym poważne i ciekawe blogi.

Kto na kapował:

-Leski, autor słów: Spadaj trollu?

-Rudecka-Kalinowska

Czy ktoś inny z obrębu przeciwników PiS?

Co tu dużo mówić salon24 jak Onet lub strona internetowa Gazety  wyborczej.

Ratujcie się!!!! Nadciągają peowcy!!! I dosięgli nawet tutaj!

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości