Pan Komentarzek Pan Komentarzek
331
BLOG

Dla Leskiego jesteśmy trollami.

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 9

 

 Tak ty, ja no i ty jesteś trollem.

Notka: Śmieci pączkują wywołała oburzenie na salonie i moje też napisałem pod nią komentarz:

Leski atakuje mnie na swoim blogu.
Proszę zobaczyć, a co do notki na pewno wie pan co bym powiedział.

I spotkałem się z bardzo "kulturalnym" odwetem Leskiego:

Trollu, spadaj.

Nazwał mnie tak i nie tylko mnie, potem  Pan Krzysztof był obruszony że na jego blogu dwaj inni blogerzy prowadzą dyskusje:

Pan kpi czy o drogę pyta? Domaga się pan, by Tomek dyskutował z panem za pośrednictwem mojego bloga?

Ten komentarz skierował do swojej kolejnej ofiary Marka Dąbrowskiego.

Uwziął się nie tylko na nas, ale tez na innych blogerów, którzy go krytykują. Przecież to normalne nie umie pan przyjąć normalnej krytyki czasami uzasadnionej? Jest pan tak otumaniony PO i "problemami" salonu że nie rozumie już pan najprostszych spraw?

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka