Pan Komentarzek Pan Komentarzek
833
BLOG

Leski atakuje mnie na swoim blogu!

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 29

 

Nie wiem o co chodzi Panu Leskiemu. Ma widocznie jakieś zgryzoty do mnie o mój komentarz po jego notką:  Mały tuzin.                                                                                                                                                                                         Zaznaczam napisałem to co myślę o tym durnym poście i nie rozumiem postępowania Leskiego.

Ja: Krytyka Bieleckiego, PiSu co się dzieje na salonie...

Leski:Co się łaskawemu panu tym razem roi? Ten post to krytyka Bieleckiego, PiSu?

Ja: TAK a HGW tylko niszczy stolicę...ale panu się to podoba.

Leski:Powtarzam: co się panu tym razem roi? Rozumie pan słowo pisane? Pojął pan cokolwiek z tego posta? Czy może chce pan po prostu śmiecić także tutaj, jakby własnego bloga było mało?

Taki dialog prowadziłem z Leskim  wczoraj, nie wiem co go uraziło. Szanowna wyrocznia salonu zarzuca mi że moja strona to bezwartościowe śmieci, które dawno powinny znaleźć się w piecu, tak to przynajmniej odebrałem. Panie Leski każdy pisze to co uważa i nie sadze, aby pan był rzetelny w tym co robi, jest pan po prostu nieuczciwym blogerem, który wtłacza ludziom nie olej tylko jakieś głupoty do głowy

 

 

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka